poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Bohaterowie

Cześć!

Jestem Julka, i na tym blogu będę publikowała swoje opowiadanie o One Direction. Mam nadzieje że mnie polubicie i moje opowiadanie także.
Chciałam Was poprosić abyście komentowali każdy przeczytany przez Was rozdział, żebym wiedziała ile mam czytelników. W komentarzach możecie też pisać co się Wam nie podobało w danym dziale i co chcielibyście aby było zmienione.

Bohaterowie:
IZABELLA SPARKS
Ma 13lat i kończy 1kl gimnazjum

DOMINIKA HALL
Ma 14lat i tak jak jej BFF, Bella kończy 1kl gimnazjum


W OPOWIADANIU WEZMĄ TEŻ UDZIAŁ CZŁONKOWIE ONE DIRECTION ;)

Wiem że mało opisu, ale poznacie postacie, takie jakie są na prawdę, już podczas prologu (przynajmniej niektóre)który pojawi się już jutro :D
Kocham Was Julka xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz