poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Rozdział 5

- Jaki wstyd! Jaki wstyd! - krzyczała moja mama gdy siedziałyśmy w salonie, w moim domu. - Masz szlaban na spotkania ze znajomymi! Ale w Londynie? Dlaczego akurat w Londynie? Nie nie chcę wiedzieć - powiedziała patrząc na mnie. - Albo chcę. - mruknęła a ja przewróciłam oczami.
- Bo tam... nie wiem... - mruknęłam
- Nie ważne. Do pokoju uczyć się!
Wstałam z kanapy i powędrowałam do swojego pokoju. Ogólnie za bardzo go nie lubiłam Wolałam ciemne kolory, ale rodzice tak chcieli więc tak jest. Siedziałam słuchając muzyki na łóżku. Nagle przyszedł mi SMS. Szybko odblokowałam telefon i weszłam w wiadomości. Była od Louis'a:



Ty mieszkasz w Warszawie?
Daj adres :*
Louis xx

Po odczytaniu wiadomości szybko wystukałam palcami następującą treść:
A po co ci mój adres?
Bella xx

Żeby przyjść w nocy i zgwałcić!
Oj dawaj no!
Lou xx

Lepiej nie...
(adres)
ale po co ci on?

Coś Ty taka uparta?

Taka jestem z natury!
Pisz i nie denerwuj człowieka!

Nie! Dowiesz się w swoim czasie!

Nie gadam z Tobą!
Cześć!

Papa! :*
Lou xx

Rzuciłam telefon na łóżko i poszłam do łazienki wziąć prysznic choć było jeszcze wcześnie - 18.30.
Wyszłam z łazienki w samych majtkach i za dużej koszuli. Nagle usłyszałam.
- Mrrrr... wyglądasz bardzo seksownie - na moim łóżku leżał Louis
- Co Ty tu robisz? - totalnie mnie zatkało
- Jak to co? Leżę? A nie widać? - poruszał zabawnie brwiami.
- Widać, widać ale jak? - nic nie rozumiałam, ale Lou chyba nie chciał się tłumaczyć...
- Mam sobie pójść? - podniósł jedną brew do góry.
- Nie! - krzyknęłam przerażona
- To może jakieś powitanie?
- Już - mruknęłam i rzuciłam się na brunet który po chwili wpił się w moje usta a ja odwzajemniłam pocałunek.

*oczami Miki*

Siedzę w pokoju i użalam się nad sobą. Nie mam telefonu, komputera ani nic. Szlaban na wszystko. Zero kontaktu z każdym. Łzy ciekną mi po policzkach, a w głowie nadal mam słowa matki "To wstyd mieć takie dziecko!! Co ja bym zrobiła by mieć kogoś innego!! Jesteś niczym! Teraz jesteś niczym" Ból który sprawiła mi moja rodzicielka jest nie do zniesienia. Czuję się nie potrzebna, odrzucona i zraniona. Gdy Emil przyszedł do mnie słyszałam jak mama wyrzuciła go z domu. Ciekawe co on sobie teraz o mnie pomyśli! Zepsuła nie tylko nasze relacje, bo wątpię bym jej kiedyś wybaczyła, ale również moją miłość z Emilem. Mam na dzieję że nie...
"A co będzie jak dowie się tato, który powinien być tutaj niedługo bo przylatuje z Włoch? Czy tak samo zareaguje??"

____________________________________________

Tak wiem... Lou i Bella szybko są razem, ale to "miłość od pierwszego wejrzenia" i mogę Wam przysiąc że nie jest to główny wątek tego opowiadania. Pokaże się on dopiero później... później i jeszcze trochę później... :)
Rozdział krótki bo mam strasznie dużo nauki :// Przepraszam :(
Można zadawać pytania bohaterom, do czego zachęcam!!!
Kocham Was Julka xx

4 komentarze:

  1. Pytanie do Belli ~ Czy Louis wie ile ty i Mika macie lat ???
    Pytanie do Zayna ~ Dlaczego nie lubisz Belli ???
    Pytanie do Miki ~ Naprawdę kochasz Emila, czy to tylko zauroczenie ???
    A TERA DO CB ~KIEDY KOLEJNY ROZDZIAŁ ???!!! xD
    Czeeekam :3
    ROZKRĘCA SIĘ I JEST CORAZ FAJNIEJ !!! ^.^
    Czekam na nowy rozdział i życzę weny !
    Pozdrawiam ~ Jagódka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bella: Szczerze mówiąc chyba nie. Nie znamy się za dobrze, ale patrząc na to jak dostał się do mnie do domu... mogę powiedzieć że on może nawet wie ile ja mam włosów na głowie ^^
      Zayn: Dla mnie Bella jest zbyt dziecinna. Na dodatek przyczepiła się do Louisa, pewnie ze względu na kase... Denerwuje mnie bo jak ona coś powie to wszystko musi być tak jak życzy sobie "księżniczka" a Lou jest na każde jej skinięcie.
      Mika: czuję coś do niego... nie wiem na razie czy to miłość czy zauroczenie, zobaczę co dalej będzie się między nami działo. Najbardziej obawiam się tego że to już koniec po zachowaniu mojej matki :c
      Ja: Jagódka nie wiem... może dzisiaj, jutro, za rok... jak uda mi się napisać c:

      Usuń
  2. Jagódka ukradła mi pytania !!!! FOCH !!!
    Rozdział zaje****y !!!
    Życzę weny i czekam na next <3
    Kocham - Nat <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Award ;-)
    Szczegóły u mnie:
    http://opowiadanie-o-one-direction-natka.blogspot.com/p/nominacje-d.html
    ( ''Liebster Award 6'' )

    OdpowiedzUsuń